سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رزرو هتل و سوییت آپارتمان در باکو در نوروز 99 با بیسان گشت :

رزرو هتل و سوییت آپارتمان در باکو در نوروز 99 با بیسان گشت :

یکی از دقدقه های مسافران در ایام نوروز محل اقامتشان در طول چند روز سفر خود می باشد ، این که با تور سفر کنند و یا خود تمام مراحل سفر خود را انجام دهند . بی شک سفر کردن با تور بهترین گزینه برای گردشگران می باشد چرا که در سفر کردن با خدمات تور بدون هیچ نگرانی ای سفر خود را رفته و از مدت اقامتتان در شهر مورد نظر لذت می برند . خدمات تور باکو  شامل ویزا ، هتل با صبحانه ، بایط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ، ترنسفر فرودگاهی و لیدر فارسی زبان می باشد . اما برخی ترجیح می دهند که صفر تا صد سفر خود را خود انجام دهند . شرکت بیسان گشت که از جمله شرکت های معتبر در زمینه خدمات سفر و ارایه دهنده تور های خارجی می باشد همواره بهترین خدمات را که شامل خدمات کامل تور و همچنین خدمات تک می باشد در اختیار مسافران خود قرار می دهد .

از جمله  مسیر های اختصاصی شرکت بیسان گشت که به صورت ویژه به ان پرداخته و مجری مستقیم می باشد خدمات و تور های زمینی و هوایی به باکو است. که بنا به سلیقه مسافران نوع اقامت را در هتل و یا آپارتمان رزرو کرده و اقامت خوشی را برای مسافران خود به وجود می آورد . شرکت بیسان گشت در ایام نوروز هتل های تحت گارانتی خود را که شامل هتل چهار ستاره میلدوم ، هتل چهار ستاره گلدن فالکون و هتل پنج ستاره کرون می باشد را با بهترین خدمات و قیمت به مسافران خود ارایه می دهد . همچنین شرکت بیسان گشت هتل آپارتمان های لوکسی را به مسافران خود ارایه می دهد که در بهترین نقاط شهر می باشد و از نظر دسترسی به خیابان تارگووی مهمترین خیابان باکو دسترسی عالی دارد . گفتنیست این سوییت آپارتمان ها بیشتر برای دوستان و خانواده های 5 نفر به بالا به صرفه می باشد .

 تور زمینی باکو

مسافران عزیز می توانند جهت رزرو تور باکو نوروز 99  با شماره مستقیم شرکت 02166538061 تماس گرفته و تور های خود را خریداری نمایند .

تور گرجستان

هتل چهار ستاره میلدوم باکو:

هتل چهار ستاره میلدوم یکی از هتل های خوب و در حد چهارستاره در باکو می باشد که دسترسی خوبی دارد که در مرکز شهر باکو قرار دارد. اتاق های هتل میلدوم اتاق هایی مرتب با رنگ هایی زنده می باشد که اقامت در این هتل می تواند برای هر گردشگری لذت بخش باشد . یکی از ویژگی های هتل میلدوم وجود آشپزخانه مشترک بوده که بتوان برخی غذا ها را مسافران خود درست کنند .

هتل چهار ستاره گلدن فالکون باکو:

هتل گلدن فالکون نیز همانند هتل میلدوم باکو در مرکز شهر و با دسترسی عالی وجود دارد . این هتل امکانات خوبی را به مسافران خود ارایه میدهد . به علاوه وجود یک استخر پوشیده با امکانات مجهز از ویژگی های برتر این هتل میباشد .

 تور دبی

تور وان

هتل پنج ستاره کرون باکو:

هتل کرون باکو یکی از هتل های پنج ستاره در نزدیکی دریای خزر می باشد که ویو اتاق های تحت گارانتی بیسان گشت به سمت دریا است. وجود یک اسپا با استخر سرپوشیده دراین هتل از ویژگی برتر این هتل می باشد . خدمات دیگری چون رستوران های متعدد اتاق های تمیز ، پرسنل مودب و خوش اخلاق ، بوفه صبحانه کامل ، باشگاه بدنسازی و بسیار خدمات دیگر نیز جز بهترین خدمات این هتل پنج ستاره می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر به وبسایت اختصاصی بیسان گشت به آدرس bisungasht.com  رفته و از اطلاعات دقیق تور ها و هتل های نام برده شده مطلع شوید .