سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین رستوران های بانکوک در تایلند

بهترین رستوران های بانکوک در تایلند

بهترین رستوران های بانکوک را در این مطلب خواهیم شناخت. رستوران های معروف بانکوک در تایلند هر روز میزبان تعداد زیادی توریست و مردم محلی هستند.

 

 

 

برای افرادی که به خوردن علاقه زیادی دارند، بهترین مکان برای مسافرت تور بانکوک است! از نظر تنوع انواع مواد غذایی، وعده اصلی یا میان وعده، هیچ محدودیتی وجود ندارد. لذت خوردن غذا، فقط با خوشمزه‌تر بودن آن افزایش پیدا نمی‌کند. هر چه اتمسفر مکانی که برای سرو غذا در آن نشسته‌اید بهتر باشد، تجربه بهتری خواهید داشت. بهترین رستوران های بانکوک تجربه متفاوتی از سفر به این شهر برایتان به ارمغان خواهند آورد.

 

تور استانبول

تور زمینی باکو

تور گرجستان

تور وان

بهترین رستوران های بانکوک

پیشنهاد می‌کنیم طی چند روز اقامتتان در پایتخت تایلند، حتی با وجود یک رستوران لوکس و مجلل در هتل محل اقامتتان، خود را به آن محدود نکرده و حتما به بهترین رستوران های بانکوک سر بزنید. بیشتر آن‌ها شهرت جهانی داشته و هر توریستی خوردن حداقل یک وعده غذا در این رستوران‌ها را بخشی ضروری از برنامه خود طی سفر به تایلند قرار می‌دهد.

 

Vertigo at Banyan Tree

بهترین رستوران های بانکوک

 

با تماشای تصویر بالا، قید کیفیت خوب یا بد غذا را زده و فقط دوست دارید حتی یک جرعه آب حین نشستن پشت میزهای این رستوران بنوشید! Vertigo at Banyan Tree یک بار - رستوران روباز بوده و در در طبقه 61 یک برج واقع شده است. به همین دلیل از آن جا، به سرتاسر شهر زیبا و بزرگ بانکوک تسلط خواهید داشت. اوج لذت خوردن غذا در اینجا به عنوان یکی از بهترین رستوران های بانکوک بعد از غروب و مخصوصا تاریکی شب است.

 

تور باکو

رستوران نام برده در پشت بام هتل بانیان تری (Banyan Tree Hotel) قرار گرفته است، به همین دلیل مهمانان این هتل، هرگز فرصت خوردن غذا در این رستوران برای هر وعده شام را از دست نمی‌دهند!

 

البته حق انتخاب دیگری ندارد، چرا که این رستوران برای ناهار سرویس‌دهی نداشته و ساعت شروع به کار آن 6 بعد از ظهر است. اگرچه بیش از همه منظره و چشم‌انداز پانورامیک اطراف رستوران جلب توجه می‌کند، اما این موضوع به معنی بی‌کیفیت بودن غذاهای آن نیست. مردم محلی زیادی به عشق غذاهای خوشمزه این رستوران روباز به طور مستمر به آن سر می‌زنند.

 

گستره‌ای از انواع نوشیدنی‌ها در بار سرو می‌شود، به همین دلیل برای لذت بردن از این منظره اجباری به سفارش یک وعده غذایی نیست. البته اغلب توریست‌ها ترجیح می‌دهند حداقل برای یک مرتبه، یک وعده شام در Vertigo at Banyan Tree میل کنند. تماشای رودخانه چائو فرایا حین خوردن وعده‌ای لذیذ، تجربه‌ای است که یک عمر فراموش نخواهد شد.

 

برای پیدا کردن آن روی نقشه کافی است نام هتل Banyan Tree Hotel را در نقشه گوشی هوشمند خود جستجو کنید. فراموش نکنید این رستوران برای ناهار سرویس‌دهی ندارد، به همین دلیل به منظور سرو نوشیدنی، خوردن میان وعده یا یک وعده کامل باید از ساعت 6 عصر به بعد به آن مراجعه کنید. با در نظر گرفتن ارتفاع بسیار زیاد محل قرارگیری میز و صندلی‌ها، اینجا نه تنها یکی از بهترین رستوران های بانکوک بلکه یکی از خاص‌ترین‌ها نیز به شمار می‌رود.

 

Issaya Siamese Club

بهترین رستوران های بانکوک

 

برای دوست‌داران چشیدن طعم غذاهای تایلندی، رفتن به Issaya Siamese Club پیشنهاد می‌شود. این رستوران تایلندی در یک خیابان کوچک در نزدیکی جاده Rama IV پنهان شده و محیط بسیار گرم و دلپذیری دارد. سازه‌ای که رستوران نام برده در آن قرار گرفته، نزدیک به یک قرن عمر دارد. حیات بیرون، ایوان و پله‌های رستوران همگی تداعی‌کننده معماری سنتی تایلندی است.

 

برای قرارهای ملاقات دو نفره، مخصوصا همراه با همسر خود، محیط Issaya Siamese Club فوق‌العاده است! نکته اینجاست که برخلاف بسیاری از رستوران‌های پایتخت تایلند، این رستوران تنها در یک بخش مثلا طراحی و دکوراسیون، خوب نیست، بلکه در مجموع، در همه زمینه‌ها عالی محسوب می‌شود! اینجا یکی از بهترین رستوران های بانکوک متخصص در غذاهای تایلندی بوده و به همین دلیل علاوه بر توریست‌ها، مردم محلی زیادی نیز برای سرو غذاهای محلی خوشمزه به آن مراجعه می‌کنند.

 

Apsara River Cruise

بهترین رستوران های بانکوک

 

غذا خوردن در نزدیکی رودخانه چائو فرایا آن هم در تاریکی شب، فرصتی است که در طول سفر خود حتما باید یک مرتبه تجربه کنید. حال تصور کنید غذا خوردن روی یک کشتی که در دل این رودخانه حرکت می‌کند، چقدر می‌تواند لذت‌بخش و به یادماندنی باشد! تورهای شهری متعددی برای حرکت در رودخانه چائو فرایا و گشت و گذار در اطراف شهر از طریق این مسیر آبی با استفاده از قایق و حتی کشتی برگزار می‌شوند، اما خوردن غذا در یک رستوران متحرک و شیک، قطعا به قایق یا کشتی سواری عادی، اولویت دارد!

 

از زمان شروع حرکت کشتی بر بستر رودخانه چائو فرایا حدود دو ساعت زمان دارید، پس نیازی به نگرانی بابت وقت نیست. در هر مرتبه رسیدن به نزدیکی یک جاذبه گردشگری یا مهم شهر بانکوک، کشتی چند دقیقه‌ای متوقف خواهد شد. محیط مسقف یکی از بهترین رستوران های بانکوک اتمسفر رمانتیک و فوق‌العاده‌ای را رقم زده است. طبق انتظار از چنین رستورانی، کیفیت غذاهای آن فوق‌العاده است. عمر کشتی کوچکی که رستوران روی آن درست شده نزدیک به 120 سال است، اما بازطراحی و تعمیر اساسی آن به صورت مستمر سبب شده هنوز جوان و سرحال به نظر برسد! برای 64 نفر ظرفیت وجود دارد.

 

با گشت زدن در وب سایت‌های تخصصی بررسی بهترین رستوران های بانکوک و در کل سراسر دنیا، تماشای پنج ستاره‌ای که توریست‌ها به Apsara River Cruise داده‌اند، دور از انتظار نبود. تعداد زیادی از گردشگران، در کامنت‌های خود خوردن غذاهای تایلندی در این رستوران را یکی از بهترین تجربه‌های زندگی خود قلمداد کرده‌اند.

 

 

Arun Residence

 

بهترین رستوران های بانکوک

 

که در کناره رودخانه قرار گرفته و عدم بازدید از آن طی تور بانکوک به معنی نصفه و نیمه و ناتمام باقی ماندن سفر است، با نام «معبد سپیده دم» (The Temple of Dawn) نیز شناخته می‌شود. با این حال بهترین زمان برای مشاهده شکوه، عظمت و زیبایی این سازه حین غروب آفتاب است. بهترین مکان برای تماشای مخفی شدن آهسته و پیوسته خورشید درست پشت سازه اصلی معبد، بالکن Arun Residence محسوب می‌شود. این رستوران نیز درست در کنار رودخانه چائو فرایا قرار گرفته و منظره و همچنین اتمسفر بی‌نظیری دارد.

 

Chinatown (

بهترین رستوران های بانکوک

 

محله چینی‌ها تعدادی از گران قیمت‌ترین رستوران‌ های چینی شهر بانکوک را در خود جای داده است. برای چشیدن طعم غذاهای اصیل چینی قطعا هیچ کجا بهتر از این محله پیدا نخواهید کرد. نباید از اهمیت گشت و گذار در این محله به عنوان یکی از منحصربه‌فردترین قسمت‌های پایتخت تایلند چشم‌پوشی کرد و همه چیز به خوردن محدود نمی‌شود! حین قدم زدم، رستوران‌های خیابانی متعددی را مشاهده خواهید کرد. کیفیت و طعم غذاهای برخی از آن‌ها باورنکردنی است، به همین دلیل به صرف خیابانی بودن نباید از آن‌ها رد شد؛ تعداد قابل توجهی از بهترین رستوران های بانکوک خیابانی هستند!

 

پیشنهاد می‌کنیم در هیچ کدام یک از این رستوران‌های خیابانی خود را کامل پر نکرده و هرگز یک وعده غذایی بزرگ و کامل سفارش ندهید، در غیر این صورت فرصت چشیدن طعم لذیذ غذای بقیه رستوران‌ها را از دست خواهید داد. دوست‌داران غذاهای چینی، همه وعده‌های غذایی‌شان را در طول اقامت در پایتخت تایلند از رستوران‌های واقع در محله‌ چینی‌ها تهیه می‌کنند. بیشتر آن‌ها جزو بهترین رستوران های بانکوک شناخته می‌شوند.

 

Sala Rim Naam

بهترین رستوران های بانکوک

 

این رستوران در ساحل شرقی رودخانه چائو فرایا قرار گرفته و یکی از مزیت‌های آن، اجرای نمایش‌های زنده زیبا است. با در نظر گرفتن منظره طبیعی که در اطراف قابل مشاهده است، خوردن غذا در اینجا تبدیل به تجربه‌ای به یادماندنی خواهد شد. طراحی محیط داخلی و بیرونی رستوران تماما تداعی‌کننده معماری و سبک تایلندی است. اغلب غذاهای سرو شده در اینجا تایلندی هستند.

 

Le Du Restaurant

بهترین رستوران های بانکوکاز جمله بهترین رستوران های سرتاسر تایلند که با سرعتی بالا در حال پیشرفت بوده و روز به روز اسم و رسم بیشتری برای خود رقم می‌زند، Le Du Restaurant است. اگرچه نام آن فرانسوی به نظر می‌رسد، با این حال معنی "Le Du" در زبان تایلندی «فصل» است. دسته‌بندی غذاهای منوی این رستوران کار دشواری است. انواع غذاهای مربوط به کشورها و فرهنگ‌های آسیایی، از جمله خود تایلند، در اینجا سرو می‌شوند. نکته اینجاست که هر غذایی از منو که روی آن دست بگذارید، به شدت خوشمزه و به یادماندنی خواهد بود.! به همین دلیل اگر به جای تاکید روی خوردن غذای مربوط به کشوری خاص، به دنبال یک چیز بسیار خوشمزه هستید، به این رستوران بروید.

 

Blue Elephant

بهترین رستوران های بانکوک

 

رفتن به بلو الفنت (فیل آبی) تجربه‌ای بیشتر از خوردن غذا است. محیط آن به اندازه‌ای خاص و متفاوت است که اجازه خواهد داد یکی از بهترین اوقاتتان را طی سفر به تایلند سپری کنید. ترکیب محیطی بسیار زیبا با غذاهایی بسیار خوشمزه سبب شده هر فرد بعد از ورود، تمایلی برای بیرون آمدن از این رستوران نداشته باشد! برای مردم محلی زیادی که به منظور برگزاری مراسم مختلف همچون قرارهای ملاقات عاشقانه به دنبال بهترین رستوران های بانکوک هستند، Blue Elephant یکی از بهترین انتخاب‌ها است.

 

برای هر سلیقه، غذایی ایده‌آل وجود دارد. طبق انتظار، تخصص آن در غذاهای تایلندی است. این غذاها با شکلی متفاوت با سبزیجات تازه طبخ شده و طعم واقعی غذاهای تایلندی را به شما نشان خواهند داد. اگرچه بلو الفنت یک رستوران محسوب می‌شود، اما جذابیت محیط آن سبب شده مردم محلی و حتی توریست‌ها، غذا خوردن در اینجا را یک تفریح قلمداد کنند!

 

VIU at St Regis

بهترین رستوران های بانکوک

 

حین پیاده‌روی در بانکوک، رستوران‌های متحرک و اسنک بارهای فراوانی، متخصص در میان وعده‌های خوشمزه، مشاهده خواهید کرد. هتل‌های زیادی در سرتاسر شهر، با وجود نداشتن رستوران، یک اسنک بار ایجاد کرده‌اند تا مهمانان بتوانند در طول روز میان وعده‌ای لذیذ نوش جان کنند. به عبارتی در مقایسه با وعده‌های غذایی اصلی، تهیه کردن یک میان وعده خوشمزه در بانکوک بسیار راحتتر است.

 

با این حال در بین بهترین رستوران های بانکوک کمتر جایی به ارائه میان وعده‌های لذیذ شهرت دارد. VIU at St Regis یکی از موارد استثنا محسوب می‌شود. میان وعده‌های خوشمزه این رستوران افراد زیادی را به طبقه دوازدهم برج محل قرارگیری آن می‌کشاند.

 

Food Loft

بهترین رستوران های بانکوک

 

یکی از خاص‌ترین فودکورت‌ها در پایتخت تایلند را باید Food Loft دانست. محیط داخل آن واقعا خاص و متفاوت طراحی شده و دکوراسیون و چیدمان عناصر مختلف در اینجا، نگه شما را به خود خیره نگه خواهد داشت. از کیفیت بالای فست فودها نباید غافل شد.