سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هتل های آنتالیا6

معرفی هتل سه ستاره لارا پالاس آنتالیا

هتل لارا پالاس آنتالیا (Lara Palace Hotel) یک هتل سه ستاره در منطقه لارا آنتالیا در کشور ترکیه است که از آبشار دودن آنتالیا 2.6 و از مرکز خرید ترا سیتی آنتالیا 5.3 کیلومتر فاصله دارد .

هتل لارا پالاس آنتالیا دارای 36 اتاق است. لارا پالاس انتظارات ما از یک هتل سه ستاره را به شدت بالا برده است! هتل لارا پالاس آنتالیا تاکید فراوانی روی ساعت ورود و خروج مسافران دارد، به همین دلیل باید زمان‌بندی دقیقی داشته باشید. به عنوان نمونه، در صورت دیر رسیدن، تا فردا صبح قادر به تحویل گرفتن اتاق نخواهید بود.

 

 

در اتاق‌های هتل لارا پالاس آنتالیا دسترسی رایگان به اینترنت وای فای فراهم شده است. برخلاف انتظار از یک هتل سه ستاره، که معمولا فاقد رستوران هستند، در هتل لارا پالاس آنتالیا دو رستوران وجود دارد! از وجود کافی شاپی اختصاصی درون آن نباید غافل شد. یکی دیگر از ویژگی‌های این هتل که از شنیدنش با توجه به قرارگیری آن در دسته‌بندی سه ستاره‌ها تعجب خواهید کرد، وجود یک استخر سرباز است. بخش پذیرش به صورت 24 ساعته در دسترس است تا در صورت نیاز به هر چیزی، سریعا آن را برایتان فراهم کند. این امکانات، تجربه‌ای به یادماندنی برایتان طی تور آنتالیا رقم خواهند زد.

 

 

امکانات بی‌نظیر هتل لارا پالاس آنتالیا

 

 

هر اتاق هتل لارا پالاس آنتالیا دارای سیستم تهویه مطبوع منحصربه‌فرد خود بوده و درونش یک میز وجود دارد. یک باغ هر چند کوچک داخل محیط هتل در نظر گرفته شده است. همانطور که از روی نام هتل حدس زده‌اید، فاصله بسیار کمی تا ساحل لارا یا همان لارا بیچ داشته و به صورت پیاده‌روی، تنها 6 دقیقه با آن فاصله خواهید داشت. فاصله تا پارک آبی آنتالیا حدود 5 کیلومتر است. هتل لارا پالاس آنتالیا یکی از هتل‌هایی است که سطح توقع ما از سه ستاره‌ها را شدیدا بالا برده است.

 

تور گرجستان

تور استانبول

تور دبی

تور وان 

تور زمینی باکو 

تور باکو

هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا

هتل میراکل ریزورت آنتالیا

هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا

هتل هالدی وان

هتل گرانادا لاکچری آنتالیا